ما کمک خواهیم کرد به رحتی هر چه تمام و با صرفه جویی در زمان و هزینه از فروشگاه ما بصورت اینترنتی خرید کنید

چگونه می توانم محصولی را خرید کنم؟

جهت ثبت سفارش و خرید ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و یا می توانید در زمان خرید محصولی ، مراحل ثبت نام را که بسیار ساده می باشد را تکمیل و انجام دهید. بعد از انتخاب محصول به رنگ، سایز یا حجم دقت کرده و مشخصات و توضیحات را کامل بخوانید. سپس با لمس کادر «اضافه کردن به سبد خرید» محصولات به سبد خرید شما اضافه می شود. اکنون به قسمت سبد خرید خود رفته و فیلدهای مورد نظر را با دقت پر کنید. در انتها با انتخاب نحوه پرداخت، سفارش خود را تکمیل نمایید. پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی شماره سفارش از طرف فروشگاه به شما ارسال خواهد شد و سفارش شما را تأیید خواهد کرد که می توانید سفارش خود را از طریق شماره همراه یا شماره سفارش خود پیگیری کنید. در صورتی که بازم هم موفق به ثبت سفارش نشده اید می توانید از طریق راهنمای خرید بصورت تصویری آموزش ببینید.

آیا می توانم بدون ثبت نام یا داشتن حساب کاربری سفارش خود را ثبت نمایم؟

خیر، جهت خرید از فروشگاه اینترنتی تی تی حتما شما باید حساب کاربری داشته باشید. توجه کنید ایجاد حساب کاربری بسیار ساده بوده و می توانید در صورتی که نحوه ایجاد حساب کاربری را بلد نیستید از طریق قسمت راهنمای ثبت نام و عضویت در سایت آموزش های لازم را ببینید.

چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت کالا خود مطلع شوم؟

ما قدم به قدم وضعیت سفارشتان را به شما اطلاع می دهیم. مرحله اول: بعد از ثبت نهایی سفارش پیامکی حاوی شماره سفارش و تأیید سفارش شما ارسال خواهیم کرد. مرحله دوم: پیامکی از وضعیت تحویل کالا به یکی از اداره ها و شرکت های انتخاب شده توسط مشتری که حاوی کد رهگیری می باشد به شما ارسال خواهیم کرد که می توانید با استفاده از کد رهگیری یا شماره تماس یا شماره سفارش از وضعیت سفارش خود در قسمت پیگیری سفارش مطلع شوید.

آیا می توانم بعد از ثبت سفارش ، آن را تغییر دهم و یا سفارش خود را لغو کنم؟

خیر، بعد از نهایی کردن سفارش امکان تغییر وجود ندارد و برای لغو نیز لطفا با شماره تلفن 422-041 (داخلی 2 خدمات پس از فروش) تماس بگیرید تا اقدامات لازم توسط همکاران انجام گیرد. توجه کنید عودت مبلغ واریزی طی 48-24 ساعت انجام خواهد شد.

چگونه می توانم سایز مناسب خود را قبل از ثبت سفارش بدانم؟

ما توصیه می کنیم قبل از سفارش برای مطمئن شدن از سایز خود حتما با بررسی لباس ها، کفش ها یا اکسسوری قبلی خود که در خانه دارید سایزی مطمئن برای خود انتخاب کنید. گرچه ما برای رفاه حال مشتریان عزیز قسمتی با عنوان راهنمای سایز هوشمند که برای اولین بار در ایران است قرار داده ایم تا بتوانید سایز خود را با پر کردن فیلدهای مربوطه از جمله فرم بدن، قد، وزن و ... بدانید.

چه زمان و ساعتی می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما می توانید هر لحظه و هر ساعتی که دوست دارید حتی روزهای تعطیل سفارش خود را ثبت نمایید.

آیا می توانم سفارش خود را تلفنی یا حضوری ثبت کنم؟

خیر، همان طور که می دانید مأموریت ما این است که لذت واقعی و اصولی خرید اینترنتی را در ایران به جا بگذاریم لذا می توانید با خرید آنلاین این تجربه لذت بخش را تجربه کنید.

می توانم هزینه سفارش خود را بصورت قسطی پرداخت کنم؟

خیر، این امکان وجود ندارد.

می توانم برای پرداخت هزینه سفارش خود ، چک بدهم؟

خیر، این امکان وجود ندارد.

آیا می توانم هزینه سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

بله، در صورتی که جمع کل مبلغ سفارش شما بالاتر از 500/000 هزار تومان نباشد می توانید هزینه را درب محل به مأمور پست بدهید.

پس از ثبت سفارش چقدر زمان می برد تا سفارش به دستم برسد؟

اگر سفارش شما توسط اداره پست ارسال شود زمان تقریبی حدود 2-4 روز کاری و در صورت ارسال توسط اداره تیپاکس زمان تقریبی حدود 1-3 روز کاری می باشد.

سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کرده ام، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارش از طریق پیامک تأیید نشده است؟

گاهی ممکن است شبکه های بانکی دچار اختلال شده و این مشکل پیش بیاید در این صورت مبلغ مورد نظر که از حسابتان کسر شده است ظرف 72-48 ساعت آینده توسط خود بانک به حسابتان بازگشت خواهد خورد.

سفارشات من چه زمانی ارسال می شوند؟

همان طور که هنگام ثبت سفارش محصول زمان دقیق ارسال مشخص شده است دقیقاً همان روز یا نهایتاً یک روز بعد از ثبت سفارش، بسته مورد نظر تحویل اداره پست یا تیپاکس می شود.

آیا هزینه ارسال رایگان می باشد؟

بله، در صورتی که خرید شما بالاتر از 100/000 تومان باشد ارسال رایگان صورت خواهد گرفت.

برای انتخاب و خرید کالا نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟

بله، کارشناسان تی تی تمام تلاش خود را می کنند تا اطلاعات کامل و مورد نیاز هر کالایی را بطور دقیق بنویسند. ما جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز در هر صنفی مشاوران تخصصی قرار داده ایم که می توانید با کلیک بر روی قسمت واتساپ (در پایین هر محصول قرار دارد) با مشاور مربوطه ارتباط برقرار کنید. توجه کنید هر صنفی مشاوره تخصصی خود را دارد و شما نمی توانید سوالات خارج از صنف مورد نظر از مشاور ما بپرسید. دقت کنید از پرسیدن هرگونه سوال اضافی جداً خودداری نمایید و ثبت سفارش از این طریق نیز به هیچ عنوان امکان نداشته و در صورت مشاهده تخلف، بدرفتاری و ... توسط مشاوران تی تی حتماً از طریق واتساپ خود فروشگاه (در صفحه اول قسمت پایین و یا در قسمت منو قرار دارد) و یا تماس با ما اطلاع دهید.

آیا پرداخت اینترنتی در تی تی امن است؟

بله، ما با رعایت تمامی نکات امنیتی سعی کرده ایم مکان امن و مطمئن برای شما فراهم آوریم. جهت مشاهده موارد امنیتی می توانید از طریق قسمت «چرا باید به فروشگاه تی تی اعتماد کنیم؟» اقدام کنید.

چطور می توانم فاکتور سفارش خود را دریافت کنم؟

هنگام ثبت سفارشات ما در انتها سوالی از شما خواهیم پرسید که " آیا فاکتور نیز به همراه محصول ارسال شود؟ " اگر تیک این قسمت را بزنید فاکتور برای شما ارسال خواهد شد در غیر این صورت می توانید از طریق قسمت سفارشات من فاکتور خود را ببینید. دقت کنید در صورتی که فاکتور برای شما ارسال شود باز هم می توانید از قسمت سفارشات من فاکتور خود را ببینید.

از کدام کارت های بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود می توانم استفاده کنم؟

با استفاده از تمام کارت های بانکی عضو شتاب می توانید مبلغ خود را بصورت آنلاین پرداخت کنید.